Fokusuotos grupinės diskusijos

Kai į vieną patalpą susodini keletą savo vartotojų (arba ne vartotojų), diskusijoje atsiskleidžia paslėptos jūsų prekės ženklo, reklamos, paslaugų, vartojimo savybės ir prasmės. Fokusuota grupinė diskusija (o ypač kombinuojant su projekcinėmis tyrimo technikomis) padeda iškrapštyti vartotojus iš racionalumo kiauto ir suvokti gilesnes prasmes ir emocijas.
Tai 1-2 valandų keleto žmonių moderatoriaus pagal specialiai parengtą scenarijų vedama ir filmuojama diskusija, dažniausiai vykstanti specialioje patalpoje, kurioje yra galimybė gyvai stebėti diskusiją. Tad jei galima surinkti kelis žmones vienu metu vienoje vietoje, tai tinkamas metodas.
Geras moderatoriaus darbas – pusė tyrimo sėkmės, todėl mūsų moderatoriai – ne vieną dešimtį grupinių diskusijų pravedę specialistai.

 

Comments are closed.