Pirmieji Lietuvoje siūlome naują tyrimo metodą – privačių „online“ socialinių tinklų tyrimus. Prognozuojama, kad tokio pobūdžio tyrimai taps sparčiausiai populiarėjančiu rinkotyros metodu.

    Kas tai yra?
    Naudojant specialią programinę įrangą, priklausomai nuo Jūsų poreikių, yra sukuriamas privatus ir uždaras socialinis tinklas internetinėje erdvėje. Šiame socialiniame tinkle, kitaip „online“ bendruomenėje, koordinuojant profesionaliam moderatoriui diskutuoja realūs, pagal tam tikrus kriterijus atrinkti asmenys.

    Online socialinių tinklų metodas apima:

    - Online fokusuotas grupines diskusijas
    - Vaizdo įrašų ir nuotraukų dienoraščius
    - Online kiekybines apklausas
    - Polls klausimus
    - Ir t.t.

    Privačių „online“ socialinių tinklų metodas leidžia:

    - Greitai ir už nedidelius kaštus gauti atsakymus į rūpimus klausimus
    - Lengvai derinti kokybinius ir kiekybinius rinkotyros metodus
    - Analizuoti Klientų motyvaciją ir elgesį
    - Gauti autentišką informaciją apie Klientus – nuotraukos, video, muzika
    - Testuoti naujus produktus / paslaugas
    - Nagrinėti reklamų ir komunikacijos strategijų efektyvumą
    - Kūrybiškai pozicionuoti prekinius ženklus
    - Atlikti kainų / skonio / pakuočių ir pan. testus
    - Analizuoti klientų pasitenkinimą
    - Matuoti darbuotojų lojalumą
    - Nagrinėti el. parduotuvių / internetinių svetainių funkcionalumą
    - Nustatyti problemas
    - Ir t.t

    Socialinių tinklų metodas iš esmės pakeičia grupinės diskusijos, giluminių interviu, eksperimentų, etnografinių tyrimų metodus. O kadangi paprastai vienai temai yra renkama apie 100 žmonių bendruomenė, šio metodo pagalba galimi ir įvairūs kiekybiniai tyrimai – reklamos, pakuočių, konceptų testai, jautrumo kainai tyrimai ir pan.

    Socialinių tinklų tyrimo trukmė nėra ribojama. „Online“ bendruomenė gali tęstis nuo 1 mėnesio iki 10 ar daugiau metų.

 

Comments are closed.